SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

بازگشت نماندنی

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۰۶ ب.ظ

سلام و درود :)

اگر منو به یاد بیارید یه زمانی تحت عنوان پوکرفیس بیان فعالیت داشتم، هنوز هم البته با همون اسم دارم مینویسم، هر چند که شاید بعد از این همه سال فاصله از بیان دیگه پوکرفیس چندان هم متناسب با چیزی که الان هستم نباشه :) آخرین پستم برای شهریور 97 هستش بنابراین منطقا اگر پوکرفیس هم باشم یه پوکرفیس جدیدم :)

 

تو این سالا خیلی چیزا عوض شد. من کنکور دادم، دوسال دانشگاه علوم کامپیوتر خوندم، 6 7 ماهه به صورت رسمی دارم تو حوزه تحصیلی خودم کار میکنم و به طور کلی اونقدر مسائل مختلف وارد زندگی من شدند که خودم هم گاهی مائده سه سال پیش رو نمیشناسم :) به هر صورت جنون نوشتن از سر من بیرون نرفت که نرفت. سال هایی که از بیان فاصله گرفتم به این علت بودش که حس کردم یه عده ساندیس خور (که البته همه جا هم هستن) وارد این فضا شدن و زیبایی محیط رو از بین بردند. بنابراین کوچ کردم به جایی که احتمالا خیلی از بلاگر های دیگه کوچ کردند. کانال تلگرام :)

 

بعد از مدت ها پنل رو باز کردم و با 6 7 تا کامنتی مواجه شدم که برام خیلی باارزش بودند و البته در نهایت شرمندگی به یه سریش بعد از دوسال جواب دادم :) خوشحالم که مدت زیادی رو اینجا فعالیت کردم و نوشتم. دلم نمیخواد بگم که کاملا میخوام از اینجا برم نه :) چون نوشتن شرح حال های طولانی توی بیان حس و حال دیگه ای داره که کانال تلگرام نمیتونه واقعا جبرانش کنه. اما این روزا ذهنم فراغت برای یه سری مسائل نداره بنابراین همون تلگرام ادامه میدم تا زمانی که حس کنم باز دلم میخواد بیام و بیان بنویسم و لذتشو ببرم :) 

 

آدرس کانال تلگرام رو میذارم که اگر هر یک از شما عزیزان دوست داشت تشریف بیاره، قدمش روی چشمای من جا داره :) اگر شما هم کانالی دارین من خوشحال میشم ادرسش رو داشته باشم و بخونمتون :)

 

مراقب سلامت جسم و روان خودتون باشین :) روز و روزگارتون بخیر :)

 

https://t.me/matroukee

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۳۰
Pokerface

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">