SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

میکرو

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۵ ب.ظ

در زمان های بسیاااااااار دور شنیده بودم میکروکنترلر ها موجودات نفهمیندا ولی بازم بااستقامت ازشون دفاع میکردم،چرا؟ چون همین میکرو ها باعث شدن من تو خوارزمی رتبه بیارم

ولی امروز به معنی واقعی کلمه فهمیدم نفهم تر از میکروها هیییییییچ جای جهان نیست اصن-__-

قرار بوده که برای آنکلِ گرامی یه پروژه درست کنم با اردینو(یه نوع میکروکنترلر) بعد اومدم کلی برنامه براش نوشتم و اینا سنسورم وصل کردم یهو دیدم ضربان قلبمو245نشون میده:/

اخه سنسور که خر نیست میکرو نفهمِ:/

از نت کدشو گرفتم باز به اونم گیر میده:/ کلا فقط بخاطر اینکه یه دستور و نمیشناسه منو 3ساعتِ معطل کرده

منم که صبووووووووووووور:/ اره ارواح عمه ی نداشتم:/

کاش اصن نسلشون منقرض شه این بی خاصیتا:/ میکرو پروسسور به این خوبی و ول کردن چسبیدن به اون:/ اه

خداوکیلی من چطوری میخوام برم نرم افزار نمیدونم:/ برنامم جواب نده کسی جرئت نمیکنه طرفم بیاد:/

حالا سوالی که پیش میاد اینه که اگ کسی ضربان قلبش 90باشه سنسور تو بازه 80-100 ضربان و نشون بده ینی اشتباه نشون بده ممکنه مریض بمیره؟ خب به درک به من چه سنسور من که داره جواب میده:) دیگ اینکه اشتباه نشون میده مشکل اوناست:دی

#داغان #بی_اعصاب

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۸
Pokerface

نظرات  (۸)

:/
پاسخ:
:/ تر
۰۸ مهر ۹۵ ، ۱۵:۱۰ ɐɹɐɓol •_•
وات؟ :|
پاسخ:
سنسور جوااااااااااب نمیده:(
قشنگ درک کردم به طور خفنی اعصابت داغونه
پاسخ:
اره اصن یه وضی بودا:دی
۰۸ مهر ۹۵ ، ۱۶:۳۰ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
اروم باش بابا ... 

درست میشه
پاسخ:
چشم:))
۰۸ مهر ۹۵ ، ۲۲:۳۷ رشته خیال
اولین بار راهنمایی بودم روی PIC کد زدم اصلا غیرتی میکرو هارو دوست داشتم تا اینکه AVR ها فراگیر شدن....
پاسخ:
بابا لامصب اردینو ic اش AVRِ و انقدر داااااغونه:/
خو یه دکمه دنبال کنید به جای اون فالو می بذار 😂
پاسخ:
همینطوری بهتره:)
بلد نیستم خب:/
بلد نیستی خو ؟! 
عجب برنامه نویسی هستی تو :/

(چه قافیشم جور شد! 😂)
پاسخ:
خب طراحی وب که نمیکنم که
برنامه نویسی روی میکرو میکنم نه اینا
(: الان خوبی؟
پاسخ:
اره الان که خیلی وقته گذشته:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">