SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

پلاسکو!

پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۱۹ ب.ظ

://///// در این مورد چیزی جز فوش خودم نمیتونم بیان کنم چون اعصابم کشش مودب حرف زدن رو نداره:// و فقط ذهنم پیش اون خونواده هاییِ که منتظر مرد خونن!

‏سخنگوی سازمان آتش نشانی :مالکان می گویند ما بیمه بودیم و مشکلی نیست.همکاران ما را بیمه زنده می کند؟بارها به این مالکان هشدار داده بودیم




آره داداش تو راست میگی:/// کاش دهنشو میبست^____^ تو برو با نیمه ی پر لیوان زندگیت و بکن:/حیوون!




زنده ایم به عشق غیرتتون:)))


+اگر هنوز اطراف ساختمان #پلاسکو راتخلیه نکرده اید و فیلم می‌گیرید با هشتگ #من_گوساله_هستم توییت کنید.




موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۳۰
Pokerface

نظرات  (۲۰)

۳۰ دی ۹۵ ، ۱۷:۲۲ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
اون مصطفا هستم...
داداش تو گاو هم نیستی عزیزم...
خر پیش تو شرف داره...
اون لباستم در بیار تا آبروی اسلامو نبردی مردتیکه
پاسخ:
:// صدرحمت به گاو:///
همینو میخاستم بگم ترسیدم به یه سریا بربخوره:///
((-: من گوساله هستم عالیبود.../-: ++++داخل نیمه پرلیوانت
پاسخ:
:/// جای این+++خیلی چیزا میخاستم بذارم که نشد!
۳۰ دی ۹۵ ، ۱۷:۳۲ 💖 miss fatemeh 💖
برن بمیرن همشون...
پاسخ:
:// به امید خدا به زودیِ زود!
۳۰ دی ۹۵ ، ۱۷:۴۴ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
الان ببین با اینستاگرام اون گوسفند چی کار میکنم...
پاسخ:
منم میام بگو هر کار میخوای بکنی باهم بکنیم:/
صد رحمت به گوساله.
صبح تو پخش مستقیم هرچی با بلندگو به مردم میگفتن اینجا رو تخلیه کنید. انگار نه انگار. مثل بز نگاه میکردن.
پاسخ:
نمیدونم فازشون چیه!چیش دیدن داره اخه!جون دادن ملت دیدن داره؟
۳۰ دی ۹۵ ، ۱۸:۰۰ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
آیدیشو نمیتونم پیدا کنم...
پاسخ:
من با ادرس توییترش سرچ زدم تو اینستا ولی هیچ پستی توی اینستا نداره!مطمئن نیستم هم که خودش باشه!
این حد از بیشعوری رو بر نمیتابم...
پاسخ:
من دارم منفجر میشم:///
۳۰ دی ۹۵ ، ۱۸:۰۵ علیـ‌ تَرین :)
لعنت به همه‌ی مقصران این فاجعه... :(
پاسخ:
لعنت به همشون:// لعنــــــــت!
منم!
دلم میخواد بزنم لهشون کنم :/
پاسخ:
-____- کی انقدر بی شعور شدن ملت ما نمیدونم://
۳۰ دی ۹۵ ، ۱۸:۳۶ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
خدا به این پدیدآورنده ی کلمه ی (بیمه) روز خوش نده هر اتفاقی می افته بیمه بودند ... خدا رفتگان رو هم بیامرزه...
خدا به ایران صبر بده با این فاجعه ها!
پاسخ:
:) خدا به خونواده هاشون صبر بده:)
۳۰ دی ۹۵ ، ۱۸:۴۳ پسرک کبریت فروش
به نظر من اون مصطفی تیکه انداخته

فک نمی کنم اینطوری که شما دوستان گفتید باشه
پاسخ:
:/// ! با همه شوخی با مرگ ادما هم شوخی؟ به همه چی تیکه به مرگ ادما هم تیکه؟
۳۰ دی ۹۵ ، ۱۸:۵۳ سِناتور تِد
سکوت
نفسِ عمیق
پاسخ:
نمیشد اونموقع!خیلی داغان بودم!ینی اونموقع درجواب چرا نمیمیری میتونسم بگم مردم داغی نمیفهمی:دی!
گوساله هم با صدای جیغ آژیر کنار میره ولی اینا نه 

توییترت رو بده فالو کنیم : )
پاسخ:
:// والا بوخودا!

توییترم و خیلی وقته توش نرفتم این عکس و از یه کانال کش رفتم ولی فک کنم توییترم اینه maedehjj
بساط فوش اینجا فراهمه :دی 

منظورشو نفهمیدم. ینی چی ساختمون پشتیش خوب شد :/
پاسخ:
:// ینی دید بهتری داره ،ویوش بهتر شد!
حاالا من گفتم فوش شما چرا جوگیر شدی!
اثاری از جوگیر شدن نمیبینم در کامنتم !!!
پاسخ:
:دی! نه من منظورم این نبود که اثری ازش هست!منظورم این بود که چرا فکر میکنی زمینه فراهمِ!
۰۱ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۴۷ تبارک منصوری
"من با ادرس توییترش سرچ زدم تو اینستا ولی هیچ پستی توی اینستا نداره!مطمئن نیستم هم که خودش باشه!"
این "مطمئن نیستم که خودش باشه" یعنی چی دقیقا؟
پاسخ:
:/ خب حتما شخصی که این جواب و بهش دادم فهمیده!
ولی خب منظورم این بود که مطمئن نیستم همون اقاییِ که این پست رو توی توییتر گذاشته!
۰۱ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۲۵ لیمو ترش🍋
خاک بر سر طرف:|
پاسخ:
خاااااااااااعک!
چه ملت وقیحی شدیم...لعنتیا...

اون نیمه پر لیوانو یکی نیست بکوبه تو فرق سر طرف؟ احمق...اعصاب آدمو به هم می ریزن با حرفاشون! ینی چی آخه؟؟؟ هوفففف...من با این اعصاب و روحیه ی خراب کامنت ندم بهتره گویا :|
پاسخ:
لعنت بهشون-_____-

چرا خدا بالاخره یه روزی یه جوری میکوبونه که خودش نفهمه از کجا خورده!
اختیار دارین:) شما چه بااعصاب چه بی اعصاب نظرتون برا من قابل احترامِ:)
خوش اومدین:)
خب زمینه اش فراهمه دیگه ! یه نگاه به کامنتا بنداز ! 


پاسخ:
اره خداییش:دی!
ازین پس هشتگ #مصطفا‌نیستم مد خواهد شد با توجه به این توئیت 😂
پاسخ:
:دی! اینجور آدما رو باید زد داغونشون کرد!اصلا میشه ازش بعنوان فوش استفاده کرد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">