SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

کم رنگ:)

جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۶ ب.ظ

اگه بهار یکم دیرتر چالشو گذاشته بود الان اینو برا اون میذاشتم:)

یه مدتی بود که من هرموقع میومدم مسواک بزنم میدیدم از قبل خیسه هی به خودم گفتم حتما بقیه اومدن مسواکاشونو بذارن از من خیس شده و اینا:)

بعد دیشب که زودتر از بقیه داشتم مسواک میزدم یهو دیدم بابام میگه که تو مسواکت کدومه؟نشونش دادم میگه اینه دیگه؟میگه مگه ابیِ مال تو نبود؟میگم نه من ازم سبز بود

بابام:سبز که مالِ منه:/

تقریبا دو هفته ای بوده که هردومون با سبزه مسواک میزدیم:/ حالا ازیناش که بگذریم

امشب دوباره دیدم داره با سبزه مسواک میزنه:/ بهش میگم خب پدر من مگه نگفتم ابیه مال توئه:/ میگه خب فکر کردم سبزه دهنی شده دیگ باهاش نمیزنی:/ میگم اونوقت چرا خودت میزنی؟ میگه من بخشندم

بازم ازین بگذریم اومدم دستمو خشک کنم یهو دیدم حوله ام نمناکه میگم کی با حوله من دستاشو خشک کرده؟بابام یکم نگا کرده میگه مگه حوله ابیه مال من نبود؟ یعنی اینجا دیگه میخواستم سرمو بزنم تو دیوار:/ بش میگم نه رنگ حوله هامون بر عکس مسواکامونه:/ میگه اوووووو چقدر رنگ داریم خسته شدم:/

مهندسا جامعه مارو نگا:/مردا جامعه مارو نگا:/ یعنی نمیتونن ابی و سبزو از هم تفکیک کنن

و قسمت مربوط به عنوان اینه که...

اینجانب پوکر فیس به استحضار میرسانم که حضور گرمم در بیان خنک تر خواهد شد:)

تو طول مدارس هستم ولی دیگ مث الان ریتمیک روزی یه بار پست نمیذارم شاید هفته ای یه بار بیام:)

همون اخر هفته ها هم بهتون سر میزنم :)

پس لطفا ناراحت نشید :) سو تفاهمی پیش نیاد و اینا:)

سال تحصیلی و کاری خوبیو برا همتون ارزومندم:)

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۲
Pokerface

نظرات  (۸)

۰۲ مهر ۹۵ ، ۲۱:۳۱ عای عم بــــهـــــار D:
منم هر وقت تخصصی مسواک میزنم میبینم مال یکی دیگس :)))
پاسخ:
کلا یه سری موجودات به فنا رفته ایم ماها:))))
عجب ! خب حوله و مسواکِتون رو بردارین بزارین تو کمدِتون !
شاید مادرِتون هم از مالِ شما استفاده میکنه خبر ندارین :)
پاسخ:
نه دیگه اونا رنگاشون صورتی و قرمز و ازین دخترونه هاست
فقط همیشه از من و بابام اشتباه میشه:))
بعدم که حالشو داره هر دفعه که میخواد دستاشو خشک کنه از تو کمد برداره:/
۰۲ مهر ۹۵ ، ۲۱:۳۸ ❥ آراگل ❥
خخخخخخخ


حضور همیشه پر رنگ منم محو خواهد شد :///
پاسخ:
خخخ ایشالا موفق باشی:))))
۰۲ مهر ۹۵ ، ۲۱:۴۳ رقَـیـه ..
این قضیه مسواکه خدایا چقد ما ازینا تو خونه زیاد واسمون پیش میاد:0
پاسخ:
عه پس شماهم همینطورید؟ من فک میکردم خونواده خودم فقط داغونن
وااااییییییی !!! حالا اگر حوله و‌ مسواک مامان باشه بهتره ! :))
حوله و‌ مسواک ت رو بردار قایم کن :))
پاسخ:
نه کلا هرکدومشون استفاده کنن حس مزخرفی بهت میده:/
نه باااابا قایم برا چی فقط هردفعه که مسواکارو عوض میکنیم به بابام تفهیم کنیم ازش چه رنگیه:))
:)))))))
منو خواهرم از این مشکلا داریم چون از هر چیزی دوتا داریم و اکثرا همرنگ!
پاسخ:
شما دو قلویین اصن مگه میشه مث هم نباشه:)
ولی در هرصورت حس نابودی میده:)
۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۲:۵۲ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
خخخخخ عجب 

برا شما نیز آرزومندم
پاسخ:
ممنااااانم:)
سو تفااااااااااااااهم؟؟؟؟؟؟؟/ :||||||||||
پاسخ:
حتما یه چیزی میدونستم که گفتم دیه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">