SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

آستانه تحمل:|

پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۳۴ ب.ظ

از مزایای تموم شدن تابستون میتونم به این اشاره کنم که لازم نیست هرشب بیرون باشم، هر شب هرشب مهمونی، بابا یه تنفسی چیزی، استانه تحمل کردن فامیلا تو وجود من محدوده خب:|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۹
Pokerface

نظرات  (۸)

|||||||': ازمن استانه نداره از همون اول سخته برام تحملشون
پاسخ:
منم همینطور
حالت تهوع میگیرم اسم مهمونی میاد-____-
تو وجود منم همینطور
پاسخ:
والا من نمیفهمم چ اجباریِ درست میکنن واسه خودشون
آی گفتی....بد سخته تحملشون...من یکی که تو این چند وقت اونقد دیدمشون تا بعده کنکور ظرفیتم پره!
پاسخ:
من خیلی وقته ظرفیتم پره
مجبووووورم میکنن
ایش-__-
تابستون نفهمیدم چرااینجوری داره تمام میشه:(
لذت زیادی نبردم:))
پاسخ:
منم این تابستون برام خیلی ساده و مسخره گذشت!
۰۹ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۱۰ لیمو ترشـــ🍋
😂😂😂😂
وااااااااییییی ب نظر اینکه تابستان خود را با فامیل بگزرونی افتضاحه:(
البته بیرون رفتن خوبه... هی بری چهارباع و سپه و شهدا و اینا بتابی😍

پاسخ:
افتضاحه؟ واژه در وصفش نیست جانم
اره خوبه:) ولی فقط با رفقا
با یه سری ادم ک فکرت باهاشون یه جوره
از کامنت ها آدم متوجه عمق فاجعه میشه"😂
پاسخ:
والا همه خسته ن از دست فامیل 😑😒
اه اه یه هفته دیجه باید ببینمشون ://
پاسخ:
از خداونگار اسمان ها و زمین طلب صبری عظیم برایت دارم
من فکر می کنم کاش می شد در واقعیت بلاکشون کنم :/ 
اند ریپورت ایون :)
پاسخ:
کاش شدنی بود
تحملشون یه جور خاصی سخته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">