SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

مجردی

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۹ ق.ظ

چه جوری همدیگه رو انقدر دوست دارید؟

بابا من یه آدم و دو روز پشت سرهم ببینم روز سوم از دیدار سیرم!!

هرچقدرم سنم بالاتر میره نسبت به ازدواج بدبین تر میشم! بابا خب چرا ازدواج میکنید؟ مجرد بمونید عشق و حال دوران مجردی رو ببرید!

چیه بابا آدم تا تو اتاق خودشم میخواد بره یکی دنبالشه! اصن حریم خصوصی بی معنا میشه!

این چه وضعشه بابا!

کلام اخر: ازدواج نکنید دوران مجردی از انچه میپندارید شیرین تر است:)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۷
Pokerface

نظرات  (۱۲)

:)
پاسخ:
:))
۱۷ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۳۳ پیمان محسنی کیاسری
خط اول «اتقدر» اشتباه‌تایپی داره :)
پاسخ:
دیگه از عصبانیت بوده ببخشین شما:)
بعد هر کاری هم میخوای بکنی باید به یارو توضیح بدی : |
پاسخ:
این دیگه اوووووج فاجعه ست!
فک کن بخوای بری بیرون اجازه نده! با پشت دست بزنی تو دهنش 😂
راستی چطوری تو ؟! کم پیدایی دختر^_^ ؟
پاسخ:
خوبم بد نیستم! زیر فشار امتحانا کمر خم کردم:| چه میشه کرد:)
تو خوبی؟ چخبرا؟
مطمئنا من اگه روزی خر بشم و ازدواج کنم که خدا اون روز رو نیاره :/ قطعا اگه بخواد حرف اضافه بزنه یا تو دست و پام بپیچه یا بگه فلان جا نرو با فلان کس نگرد یه دونه با پشت دست میخوابونم تو دهنش و به ادامه کارم میپردازم :| :)))

آه امتحانا -___- آسایش نمیزارن واس آدم :/ 
در حال حاصر خوبیم ^_^
پاسخ:
منم میام کمک باهم بزنیم😂😂😂

خداروشکر:) حال بیانیا خوب باشه حال ماهم خوبه:)
کی گفته حریم خصوصی بی معنا میشه همشهری؟! :)
«حال دوران مجردی رو ببرید»
:)
پاسخ:
همشهری اینکه دو دیقه نمیتونی تو حال خودت باشی بی معنا شدن نیست؟

خیییلی عالیه مجردی بخدا! از هفت دنیا ازادیم:)))
دو تا عبارت رو اشتباه برداشت کردی همشهری :)
اولی منظورم «حریم خصوصی» خودم بود.
دومی مال این بود که عبارت بالا که نوشتی رو درست کنی و جاش این رو بذاری :)
پاسخ:
فهمیدم ایهام داره ها ولی معنای مستقیم و برداشت کردم:)) 
《حریم خصوصی》که هیچوقت بی معنا نمیشه:)
من الان جمله دوم و نمیفهمم! توی متن حریم خصوصی رو اصلاح کنم؟
نوشتی «حال دوران مجردی و بکنید»
به جاش همشهری: «حال دوران مجردی رو ببرید».
یعنی محاورۀ غلط نوشتی، محاورۀ «را»، «رو» هست.
پاسخ:
اهان چشم الان درستش میکنم:)
۱۷ خرداد ۹۶ ، ۰۵:۱۷ لیمو ترشـــ🍋
:)))))))
بابا یکی نیس همینو بگه!!!
ب جا اینکه اینقدر برا ازدواج تلاش کنن تهش میتونن برن ی اقامت خارج از کشور بگیرن دیگ کلا حال کنن:))
پاسخ:
واهااااایی لیمو آخ گفتییی آخ گفتییییی
همش بری بگردی خوب و خوش
هیچکسم در گوشت غر نزنه
۱۸ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۵۸ آندرومدا :)
به هرحال شتریه ک دم در خونه هرکسی میخوابه -ـ-
پاسخ:
😂😂😂 
امیدوارم برا ما دیر بخوابه حداقل
تولد یه سالگی وبت مبارک :)

حس عجیب بودن می کنم :|
پاسخ:
مررررسی
چرااا؟
 اومدم وبتون خواستم در مورد مطلبتون نظرمو بگم، یهو عمر سایتتونو دیدم، اومدم تولدشو تبریک گفتم! عجیب نیس ها! اما من حس عجیب بودن کردم! :|

+نظرم در مورد پستتون: خوب هر کی در مورد ازدواج یه نظریه ای داره! نظریه ی شما هم جالبه! ولی عاقبت نداره! :)
پاسخ:
خب پس بازم مرسی:)

منم حالا سنم پایینه این حرفا رو میزنم، مسلما منم بزرگتر بشم حس نیاز به یه همدم رو قطعا حس خواهم کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">