SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

حرفِ دل

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۵۴ ب.ظ

از زمانی که تصمیم گرفتم دستی به سرو روی نوشتن بکشم خیلی چیزها تغییر کرد،فقط زمانی ذهنم به سوی الهام (#میرزا) پیش میرود که در اتوبوس در نهایی ترین نقطه اش نشسته باشم.اما اینکه نمیشود نوشتن.کسی که مینویسد باید بتواند درهرموقعیتی بنویسد و این از ایراداتی بود که باید رفع میشد.کل اخر هفته را با وجود همه مشغله هایی که داشتم به دنبال موضوع گشتم،اما نمیدانستم از چه بنویسم که هم مخاطب باان ارتباط برقرار کند هم برای خودم دلنشین باشد!این شد که از دوستی نظر خواستم،از او خواستم بدون فکر موضوعی را بگوید تا بلکه دل به نوشتن دهم،و در نهایت موضوعی که گفت حرف دل بود،و حرفی که از دل براید بر دل نشیند!

در این شب های سرد زمستان آنچه دل خواهان است تنها قهوه ای گرم، درکنار ساحلی سرد تکیه برشانه های کسی است که وجودش دلگرمی است.

یا دیدن گنبد طلایی که آرامش را به خورد تک تک سلول هایم بدهد.دلم از همان شب هایی میخواهد که در صحن انقلاب روبروی گنبد مینشستم و درسرما فقط به این فکر میکردم که چقدر دنیا خوب است وقتی در حرم هستم،چقدر وجودم ارام است،چقدر روحم ازاد است،و چقدر بی انتها عاشق صاحب این بارگاه هستم!

از نشدنی های این روزهایم که بگذریم میرسیم به تمام شدنی هایی که خودم از خودم گرفتمشان؛اما چند روزی است که لبخند مهمان لب هایم شده و آن شادی ها سعی دارند لا به لای لحظه های پر تلاطم زندگی ام خود را جای دهند.

مثل خنده های بی وقفه ی بهترین ها،همان هایی که اینروزها دوباره دورهم جمع شدنشان را میبینم و با هر خنده شان روحم تا بی نهایت پرمیکشد،یا حس خوب بودن در میان دوستانی که بودنشان معجزه میکند

نمیدانم چرا در تصورم دلنوشته حرفی است که از روی درد از دل برخیزد،و اگر این دلنوشته باشد درمیان این حال خوب نمیتوانم از درد سخن بگویم،اما اگر بخواهم اندکی متفاوت به دلنوشته بنگرم،میتوانم بگویم که آن تنها حرفی است که از دل بیاید،و دل شاد را چه به غمگین نوشتن؟


+بیایید اندکی تغییر به دلنوشته بدهیم:) لطفا شماهم دلنوشته های خوبتان را به اشتراک بگذارید:) در زیر همین پست:) یا درپستی اختصاصی در وبلاگ خودتان:) چه شدنی ها وچه نشدنی ها مهم این است که فقط لحظه ای چشم به روی بدی ها ببندید و سعی کنید از خوبی ها بنویسید:)

+19هفته تا آغاز خوشبختی(البته دو هفته عید رو که کم کنید میشه 17هفته)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۸
Pokerface

نظرات  (۱۳)

۰۸ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۳۳ 💖 miss fatemeh 💖
چقدر دلنشین :)))
فکر خوبیه.شاید یه پست راجبش بزارم :)
پاسخ:
لطف میکنی:) باور کن همه از دیدن حال خوب یکی حالشون خوب میشه!حتی یه ذره!شک نکن!
با خوندن پستت یه لبخند خیلی ملیح اومد روی لب هام :)
پاسخ:
این لبخند و به بقیه هم هدیه بده:)
۰۸ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۳۹ سِناتور تِد
آفرین دخترک :))
فسفر سوزوندی خوب شد این پست :))

پاسخ:
:/ چرا خودم این حس و بهش ندارم؟
الان داری دلنوشته مینویسی دیگه؟😂😂😂😂😂😂
خب من هر روز قشنگی های همون روز رو و چیزایی که بهم حس خوبی میدن رو مینویسم تو وبم اینم قبوله ؟!
البته دل نوشته فک نکنم باشه ولی خب ... 
پاسخ:
آره دیدم وبتو:))))) کار خوبی میکنی:)))))
چرا اونا هم دلنوشته است:))))
۰۸ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۴۹ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
نمیدونم چرا اصن نمیتونم دلنوشته بنویسم 

خیلی خوب نوشتی 
پاسخ:
:) تلاشتو بکن

ممنونم:)
منم مینویسم :)
پستت هم که عالیه ^_^
پاسخ:
ممنونم که کمک میکنی واسه شادیِ بقیه:)
بازم ممنون
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۰۱:۲۷ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
امکان نداره بتونم از شادی بنویسم چون ندارمش
پاسخ:
گفتم که یه سری از این دلنوشته های شاد نشدنی ان!حتی اونا رو میشه نوشت!
من تا دردم نیاد نوشته م هم نمیاد:دی:)))

پاسخ:
منم همینطورم متاسفانه ولی دارم تلاش میکنم بیاد!
تا باشه از این دلگرمی ها و شادی ها.
همیشه شاد باشید.
پاسخ:
:))
ممنون:)
۱۰ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۳۴ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
قهوه نخورید دندون هاتون تیره میشه -_- اساسا ساحل هم سرد نمیشه xD
(عجب گیری دادم ها) موفق باشید D: منو هم ببخشید یکم با پست احساسی درگیری دارم ^_^
پاسخ:
ناموسا سرده!بابا تو این هوا برین کنار ساحلِ خزر بابا سرده خب!

خواهش میکنم:دی!
خیلی خوب بود متنتون:)))
پاسخ:
خیییییلی ممنونم:)
سلام با کمال میل
رمز ۲۵
یه آرزوی خب برای آسد محمد یادتون نره لطفا :-)
بیست اسفند تولدشونه.
دنیا دنیا تشکر
پاسخ:
:))) چشم
خواهش میکنم:)
سلام.
نوشته خوبی بود. منتهی کی گفته که یک نویسنده در هرشرایطی باید بتونه بنویسه؟ بعضی ها فقط تچی یک مکان خاص میتونن بنویسن. این ایراد و اشکال نیست.
پاسخ:
سلام:)
افتخار دادین:)
حتما اگه شما میگین همینطوره،ولی خب حس کردم یه ضعفِ که نمیتونم تحت هر شرایطی بنویسم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">