SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

این قسمت: لطف والدین!

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۷ ب.ظ

سر سفره نشسته بودیم و طبق معمول همیشه همه در حال تعارف و اینا! درک نمیکنم خب وقتی اندازه همه غذا هست تعارف برا چیه! چهارتا قاشق برنجِ بخورید بره دیگه!

همچنان که در حال تعارف بودن لطف مامان شامل حالم شد و ماهی تعارف کرد طرفم، بعد من میگم نمیخام مرسی، میگه بخووووور تو که تیلا پیا دوس داشتی

من: خب دوست داشتم ولی مادر من مگه گااوم من؟

مامان: اره خب بخور

همینطور که پوکرگونه نگاش میکردم ، یه نگا هم به بابا انداختم

بابا: وقتی هی میری و میای میگی خدایا منو گاو کن همین میشه دیگه! بیا دیدی گاو شدی

من:😐

مامانم:😊

عموهام:😂😂😂😂😆

من:😕

بابا:😊😋

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۵
Pokerface

نظرات  (۱۱)

🐮
پاسخ:
واکنشت از پهنا تو حلقت
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۴۸ پسرک فضایی
کلى ایموجى خنده :)))
(به علاوه یک پوکر فیس برا اینکه ریا نشه :دى)
پاسخ:
همیشه بخندی و اینا😂
دو تا من دارید تو خونتون ؟ 

😐😕

راستی گاو بودن چ حسی داره 😊😂😆
پاسخ:
منه دوم واکنشم به خنده عموم بود
تعارف تو ذات ماس همشهری، نمیشه عوضش کرد.
اون وقت شما جدی هی میری، میای این دعا رو می کنی؟
پاسخ:
بنظرم باید عوضش کرد این ذاتو اصلا چیز خوبی نیست
این دیالوگ یه فیلمه! ابد و یک روز
تو موقع عصبانیت طرف میگه
من که خیلی سعی کردم حداقل تو خونه این قانون رو وضع کنم، اما نشد. ایرانی یعنی تعارف. چیز بدی هم نیست، فقط یه موقع که زیاده از حد میشه، خسته کننده میشه.
یه کار جالبی که دیدم شبکه تماشا زیرنویس می کنه، همین تعارفه و به نوعی یه نقد کوچکی هم داره. میگه به این مضمون که: «ما تو کوچکترین روابطمون تعارف رو داریم الا رانندگی». راستم میگه، ما تنها جایی که تعارف نمی کنیم، همون حین رانندگیه که دوست داریم خودمون رو به جلو حرکت کنیم.
تنها فیلم ایرانی که از دستم در رفته.
پاسخ:
واقعا هم همینطوره
گذشت اگر حین رانندگی بود خیلی مشکلات حمل و نقل حل میشد بنظرم:)))
ولی متاسفانه نیست، خودشونو مقدم میدونن! 
بنظرم ببینیدش عالیه:)
 مامانم میپرسه چایی میخوری میگم نه
میگه باشه
با دوتا چایی میاد میشینه کنارت:/
میگه یه کفگیر دیگه میخوری ؟
میگم نه و همزمان میریزه تو بشقاب:/
خلاصه که مشترکیم:)))
پاسخ:
😂😂اره دقیقا جالبیش اینه که بگی اره یا نه فرقی نداره کار خودشونو میکنن😂
خب پس توام به مرور گاو شدی :)))
پاسخ:
اره خوشبختانه؛))
پوکرِپوکر:دی
+این تعارف بازیا یه جور رسم شده.درضمن بیشعوره اونی که به جواب تعارفا بگه آره.باید با یه ممنون ردش کرد.والا!
مثلا طرف گفت بفرما خونه،اگه بری خونش که دِگه خیلی...:|
:دی
:))
پاسخ:
اتفاقا بنظرم باید یه بار بری ک درس عبرت شه😂
انقدم خنگ نیستم که نفهمم ! 😐
پاسخ:
محض احتیاط😂
😂😂😂
پاسخ:
:)))))
خدایا منو گاو کن :)))
واییی یعنی تکیه کلام هاتم مثل خودت عالین :))
پاسخ:
فدااااااتشممم😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">