SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

عقده یا عقیده؟

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱ ب.ظ

مادر بزرگ معتقد است: بهتر که والیبالی ها باختند، اگر میبردند مردم به شهر میریختند و شب عزاداری جشن بر پا میشد!!!!


من یک روز از عقاید مادر بزرگ سکته خواهم زد، سکته خواهم زد، سکته خواهم.....

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۰
Pokerface

نظرات  (۱۱)

من نیز سکته خواهم کرد! :|
بهش بگید به جا این حرفا برا بردشون دعا کنن>_< دعای مادرا می گیره!
پاسخ:
بابااااا من از بحث کردن با این ملت خسته شدم اعصاب نذاشتن برا من-____-
مگه کی والیبال بود؟ 
کی عزاداری بود؟
اصن خبر ندارم از هیچی 
پاسخ:
شب بیست و سوم که عزاداری هم بود
همینا انقلاب کردن v:
پاسخ:
بعله:||||||
نه عقیده نه عقده ! شاید افراط توی دین ..
البته خیلی معذرت میخوامااا ولی مادربزرگا خیلی دوس داشتنیَ ـن ناموسا :) 
ولی هر چیزی به نظرم جای خودشو داره .. گریه و شادی .. جشن و عزا .. هر چیزی هم از حدش بگذره میشه نادرست که تو دین ها بهش میگن حرام .. ولی به نظرم هیچی حرام نیس همه چی به اندازه خودش درسته و اینا .. حالا با این کار ندارم ..
ولی هیچ شادی پایه های دینی رو سست نکره و نمیکنه .. همه ش خرافات و اینا البته اگه دینی وجود داشته باشه !!
شما هم سکته نزن فعلا .. توجه نکنی بهتر میشی :دی 
پاسخ:
اره به موقعش دوست داشتنی هم میشن ولی گاهی اوقات این افراط بیش از حد دل و میزنه، مخصوصا ایشون که دیگه از هرچی شروع کنی تهش یه دین ختمش میکنه!!!! عذرخواهی براچی من افراطی بودنش رو خودم قبول دارم، و معتقدم اگر عقیده یا عقده ای هم هست نباید تحمیل بشه!!! 
نمیشه بابا چقدر توجه نکنم؟؟؟؟!!!
باریکلا! عجب مادربزرگ فرهیخته ای!
پاسخ:
بعله:|||||
پوکر در پوکر شد همشهری :)
پاسخ:
:)))))) وقتی همشهری پوکریتش را اثبات میکند:)
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۳۱ حصار آسمان
چقدر دنیا زیباتر میشد اگر قبل از هر اظهار نظری، نوک فلش رو میگرفتیم سمت خودمون!
انسان باید قبل از هر چیز، از خودش بهتر باشه نه از هر کس دیگه!
پس بهترین چیز اینه که با عقاید همدیگه کاری نداشته باشیم! چرا که خدا خودش میدونه چیکار بکنه. نه به دعای یه نفر، یه تیم میبازه و نه با دعای چند صد نفر، یه تیم میبره!

پاسخ:
من میدونم با دعای یه نفر تیم نمیبازه:))) این بخشی که اینجا ذکر کردم گوشه ای از افراط های ایشون بود!!
بحث من اینه که خب چرا هر چی میشه ربط میدن به دین؟ چرا اصلا یه ادم باید دعا کنه تیم ملی کشورش ببازه؟ تاکید میکنم کشورش! چرا؟
جهان سومی ایم دیگه:)
((-:نظری در مورد ورود خانوما نداره که؟
پاسخ:
والا ترسیدم راجب اونمورد باش صوبت کنم سکته بزنم!
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۴۰ آقای سر به هوا
بنده خدا به فکر سلامت شهر!
پاسخ:
من میخوام شهر ناسالم باشه اصن:دییی!
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۱۶ حصار آسمان
خب مردم قدیم روی دین حساسن. اعتقادشونه. پایبندی جزو ذاتشونه
دوس ندارن توی شب عزاداری، کسی دس بزنه و بزن و بکوب راه بندازه. چون به نظرشون حتک حرمته. البته بعضی از علما میگن که اون امام هم ناراحت میشه:) من میگم نمیشه! اون امام قطعا شادی منو بیشتر از هر کس دیگه ای میخواد و اینو مطمئنم! اما بهتره خیلی اوقات نخوایم چیزی رو تغییر بدیم. پایبندی به این اصل چیز بدی نیست. مثل همون یک دقیقه سکوتی که تیم ها قبل از بازی فوتبال نسبت به حادثه اخیر تهران انجام دادن. این حرکت نشون داد که خودشونو در غم ما شریک دونستن و باعث دلگرمی ما شد. رعایت کردن توی شب شهادت، یعنی ای امام زمان عزیزم؛ ما هم شریک غمتیم. درسته در اکثر اوقات ظاهریه اما قطعا دیده میشه و باعث دلگرمیه
پاسخ:
درست میفرمایین:)
۰۱ تیر ۹۶ ، ۲۲:۲۱ 🌵کاکتوسَک🌵 ^_^
مادربزرگ است دیگر...
پاسخ:
:)))
چه میشه کرد:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">