SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

لحظه شماری.......

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸ ق.ظ

زندگی فقط یکماه دیگه و لحظه شماریِ سال تحویل..........:)

صدای اون تانکِ و آغاز سال یکهزارو............

صدای خنده های همه:)

عیدی هایی که از لای قرآن پدربزرگ میده.......:)

به همه ی این موارد بوی شب بوهم اضافه کنید:)))))

هوای خوب عید رو هم:))))

بغل کردنِ خونواده رو هم:)))))

امیدوارم 96سال خوبی برا هممون باشه:)

مث داداشش 95 نباشه:)

یکماه دیگه به این موقع داریم لحظه شماری میکنیم سال تحویل شه:)) 13روز تعطیلی:)) خوشی:))

البته برا من یکم استثناست،اینجانب از الان دارم لحظه شماری میکنم:)


الان صرفا جهت فوش خوردن بیشتر به شما پیشنهاد میکنم لحظه ای به یه لیوان شربت بهارنارنج زیر درخت پرشکوفه فکر کنید:))) الان نفس بکشیــــــــــــــــد:)))))) هوای بهاری تا عمق ریه ها رفت:)))))

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۱
Pokerface

نظرات  (۶)

۰۱ اسفند ۹۵ ، ۰۱:۴۹ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
من که از اومدن بهار میترسم
پاسخ:
چــــــــرا؟
۰۱ اسفند ۹۵ ، ۰۶:۳۴ محمد ابراهیمے
آمدن بهار یعنی عمرمان کوتاه می‌شود و در حسرت.

پاسخ:
:) عمری که در خوشی سپری بشه،کوتاه شدنش عذابی نیست:)
@پرستو
مگه من لولو خورخورم؟^_•
+امسال عید ...دوسال انتظارم سر میاد!
پاسخ:
:) کاش انتظار منم سر میومد:)
۰۱ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۰۴ لیمو ترش🍋
اصلا عیده و عیدی و تنها خونه فیلم دیدن:))
پاسخ:
:) عیده و مسافرتش داداچ:))))
۰۱ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۹ .. mini photographer
هر سال ارزو میکردم زود تر عید بشه اما امسال اصلا نمیکنم عید نهههه نههههههه
پاسخ:
:) چرا آرزو کن بشه:) شاید 96اتفاقای خوبی رو برات بیاره:)
هوای بهاری رو دوست دارم. کاش همیشه بهار باشه.
پاسخ:
بهار و پاییز محشرن:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">