SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

فانتزی

جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۰۴ ب.ظ

+لطفا اول آهنگ را پلی کنید!

یکی از فانتزیام اینه که تنها برم کافه،برم تو گوشه سر یه میز خالی بشینم،یه قهوه سفارش بدم،بعد کافه خالی شه طرف بیاد بگه آقای محترم چیز دیگه ای میل ندارین؟ بگم چرا یه میکسچر از صدای احسان لطفا

و بعد پاهامو دراز کنم روی میز یه پیپ هم با طعم کاپتان بلک بگیرم دستم،بعد صدای احسان پخش بشه،و من بصورت عجیبی غرق صداش بشم،و اهنگ و آروم با خودم زمزمه کنم،بعد طرف بیاد بگه داداش چطوری بااین همه درد کنار میای؟منم با پام صندلی و هل بدم عقب اشاره کنم بشین،بعد یه کام سنگین از پیپ بگیرم ،دودشو با غم بدم بیرون  و با صدای احسان بلند بخونم:چه روزایی که دلگیرم،چه روزایی که آشفته ام،اگه میبینی آرومم چون این درد و پذیرفتم

اونم یه لبخند بزنه و بره افق،منم هندزفری مو بذارم تو گوشم کلاهِ بارونی مو بکشم رو سرم از کافه برم بیرون زیر بارون دوباره تو آهنگام غرق شم:)


پ.ن:من پسر نیستم پس هیچوقت نمیتونم اینکارو بکنم.

پ.ن2: حتی اگر پسر میبودم هم از دود و مشتقاتش متنفر میبودم مث الان که از همه ی ادمای سیگاری متنفرم!

اخرین پ.ن:16هفته تا آغاز خوشبختی:)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۹
Pokerface

نظرات  (۹)

حتی اگر یه خانم سیگاری هم باشی این کارو نمیشه هیچ جای جهان کرد ! 
پاسخ:
آره واسه یه خانم خیلی زشته!میدونم:)
۲۹ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۱۸ منطقاً بهار هستم D:
مائده -_- پودرم کردی -_-
پاسخ:
چــــــــــــــــــرا؟ :دی!
۲۹ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۴۹ سِناتور تِد
:/
قلیون هم خوبه ها :)) بهت میاد :)))
پاسخ:
:// دست شما درد نکنه!کجاش به من میاد://
فوش-___-
۲۹ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۵۲ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
خداییش تصور قشنگی بود 
خیلی آرتیستی و فانتزی بود
من که با سیگارش موافقم 
پاسخ:
نه من اصلا با سیگار موافق نیستم:) صدای احسان خودش به تنهایی مستی میاره!دیگه سیگار چرا!
۲۹ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۲۴ 💖 miss fatemeh 💖
واااااییییییی چه فانتزی باحالییییییی ^_____^
واقعا خوشم اومد خیلی فاز داد *__*
پاسخ:
:دی! قابل شمارو نداره اصن:)
۲۹ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۱۶ لیمو ترش🍋
وااااااااااااای خعلی خوبع:))))))))))))))))
پاسخ:
^__________^
باتوام ای رفته از دست (-:
تنها اهنگیه ازش دوست دارم
پاسخ:
شاید بقیه شون رو گوش ندادی:)
غیر ممکنِ البوم عاشقانه ها،پاییز تنهایی و سی سالگی رو گوش بدی و عاشقش نشی:)
پیش از بیرون اومدن از کافه حساب کردی؟
:-))
پاسخ:
ماشالا دقت:))
قبل بیرون رفتن گذاشتم رو میز ورفتم
اوه مای گاد تو چقدر خفنی :/ 
پاسخ:
:دی الان تعریف بود یا تخریب؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">