SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

عاشـــــــق شــــــــدم رفــــــــت

دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۰۹ ب.ظ

آدم که همش نباید عاشق آدما بشه

اگه بخوام درمورد عشقم به کتاباو فیلما بگم اینبار بار هزارمِ که عاشق شدم😂

از همون بچگی عاشق خلبانی بودم تا الان:)

امروز به قصد اینکه یه کتاب داستان برا خواهرم بخرم که شبا دست از سرم برداره و از تو چشام به زور قصه بیرون نکشه رفتم کتابفروشی:) بعد خب خودمم دلم میخواست هبوط در کویر دکتر شریعتی رو بخونم

اول داشتم دنبال هبوط در کویر میگشتم بین کتابا که یهو اینو دیدم

Image result for ‫کتاب خلبان جن‬‎   

به ترجمه فارسی زده بود خلبان جنگ :) کلی جذبم کردم:)

مث فیلم شوق پرواز و زندگینامه شهید بابایی که هرچقدر این سریال و ببینم باز میخوام ببینمش:)

کتابش از خاطرات سنت اگزوپری توی جنگای فرانسه است:) و به معنای واقعی کلمه عالی:)                                                                

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۶
Pokerface

نظرات  (۴)

۰۶ دی ۹۵ ، ۱۳:۲۱ منِ مجازی
کتابایِ اینجوری نخوندم تا حالا ولی تا دلت بخواد فیلم هایِ پرواز و نمیدونم خلبانی و اینا دیدم ..

دوستِ بابام راننده بابایی تو تبریز زمانِ جنگ بود ، واسه همون هرجا فیلم رو نشون بده ببینه به ما هم sms میده که فلان شبکه :دی ما هم میبینیم :))
پاسخ:
منم فیلماشونو زیاد میبینم:) ینی هروقت اسمی از پرواز و خلبانی بیاد من جلو صف ام:دی!

:)))))))))))))))))) درووووووووووووغ!آقا میشه یه بار برین باهاش صوبت کنین ویس بفرستین؟اصن نمیشم یه قرار ملاقات بذاریم؟ :دی!
خب شما هم به ما یه پی ام بدین ببینیم:)
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۵:۱۰ 💖 miss fatemeh 💖
من معمولا کتاب داستان و رمان میخونم
پاسخ:
اونم خوبه:)
منم از این مدل عشقا زیاد دارم :)
عشقت جاویدان ^_^
پاسخ:
ممناااااانم:) تا باشه از این عشقا:)
۱۲ دی ۹۵ ، ۰۹:۵۰ Lady cyan ※※
ویییییییی ^_^
پاسخ:
:دی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">