SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

Dear trump

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۴۹ ب.ظ

+حماسه‌ای پرشکوه از ملت غیور آمریکا که بلاخره تصمیم گرفتن مسئولیت کوبیدن مشت محکم بر دهانشون رو از دوش ما بردارن و خود این مهم رو انجام بدن😉

+‏ما هشت سال احمدی نژادی که در جواب how are u میگفت yes رئیس جمهورمون بود مارو از ترامپ نترسونین

++اقدامات کانالا شروع شد:دی 


+ینی 4 روز دیگه بمب میزنن با خاک یکسان میشیم:/ 
احوالات تفکرات من در مورد دیر ترامپ:/ : دریافت


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۹
Pokerface

نظرات  (۱۲)

۱۹ آبان ۹۵ ، ۱۹:۵۳ سِناتور تِد
:/
چیپ
:/
:))
پاسخ:
ها؟
۱۹ آبان ۹۵ ، ۱۹:۵۸ سِناتور تِد
هیچی :]
پاسخ:
:/
۱۹ آبان ۹۵ ، ۱۹:۵۹ ɐɹɐɓol •_•
یس :|

اخی دلم برا خل بازیاش تنگ شده D:
پاسخ:
داداش یه جوری میگی انگار یه مدت باهم این رل بودینا:دی
واى ایرانى ها حمله کردن زیر پیج دختر ترامپ و خودش همههه ایرانى ها نوشتن برو بخون
پاسخ:
:/ ااااوج بی فرهنگی و بی شخصیتی و بی شعوریِ خودشونو میرسونن:/ به ما چه اخه
حالا فک میکنن من ری* ب برنامه هات چرا فعلت شخص نداره :دی
پاسخ:
:دی طوری نیست بذار فک کنن
دختر ترامپو **** :/ 

ینی جنبه ی یه انتخاباتی که اونسر دنیا راه میفته رو هم نداریم 
پاسخ:
:/ اره دیدم کامنتاشونو
گند زدن به دید ملت از هرچی ایرانیه:/
من که دارم دعا میکنم یه اتفاقی مثل رد صلاحیت شدن احمدی نژاد برای ترامپ هم بیوفته خوشحال شم:|
ولی ناموسا حمله نکنه؟😳😱
پاسخ:
من که امیدوارم حمله نکنه:/
این کارش از رد صلاحیت گذشته 70سالشه پیرترین رئیس جمهور امریکاست!خودش یه سال دیگه میمیره
هنوز هیچی نشده بورسِ تهران سقوط کرد چه برسه این که بیاد و کاری بکنه :|

+ new.tse.ir
پاسخ:
:/ قیمت سکه هم رفته بالا میپوکیم رسما
اگه امام خمینی میدونست ماها مسائل روز دنیا رو اینجوری تحلیل میکنیم،هیچوقت امید به بچه مدرسه ای ها نمی بست! :دی

نگران چی هستید عاغا ؟! قیمت سکه رفت بالا ؟! خب اوباما هم که رییس شد همین اتفاقا افتاد! اصلا روایت دارم،توی آمریکا "تقّی به توقی بخوره" یه سر دیگه دنیا زلزله میشه! این چیزا عادیه!

ضمن اینکه الان اونا با مشارکت بالای 55 درصدشون،مشت محکمی به دهان ایران زدند! :دییی
پاسخ:
اره خداییش امیدشو ناامید کردیم ما:/

نه من که نگران هیشکدوم نیستم:/ فقط میترسم جنگ بشه:( 

کلا اونا در حال مشت کوبیدنن حاالا به هر کی برسن:/
باز بهتره اون زنه کلینتون نشد... زنا دیوونه ن:|
دیدی ترامپ چ پسره شو همه جا دنبال خودش میکشوند؟!!
پاسخ:
:/ ببین زنا هرچقدرم دییوونه باشنا باز به اندازه ترامپ دیوونه نیستن:/
یه سوال
عایا ترامپ dear  است ؟!
:/
پاسخ:
:/ این از ااون دیِراست که از صدتا فوش بدتره:/
۲۰ آبان ۹۵ ، ۱۶:۰۰ کفشدوزک بلاگ
(-: ینی من عاشقققققق اون جملت شدم که درمورد احمدی نژاد گفتی عالی بود
پاسخ:
فــــــــــدای شما:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">