SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

غمگین نوشت

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۴۷ ب.ظ

این مدت انقدرر غمگین بود که اصن قابل وصف نیست مقدار غمگینیش:(

دیروز مدرسه بودیم یهو دیدم دبیر فیزیک صورتش قرمزه و کاملا مشخص که گریه کرده

بعــــد سر امتحان بودیم که صدای جیغ و داد و گریه و اینا میومد یهو اعصابم خورد شد به مهسا گفتم چه مرگشونه اینا اعصابمو خورد کردن،یهو گفت هییییس خفه شو

خفه گردیدم تااخر زنگ گفت یکی از بچه های سوم تجربی مرده:( انقدر فضا سنگین بود که نگوووو

ینی اومدیم رو حیاط و دیدم که هر کدوم از سومیا یه طرف نشستن گریه میکنن:( بعد اصن یه سریا که این دختره رو نمیشناختن هم گریه میکردن:/ اخه چه معنی میده ملت ما مرده پرست شدنا:/ بعد من اصن قیافشم ندیده بودم رفتم تو پانل ببینم کی بوده نشناختم با یه خدا بیامرزتش همه چی تموم شد:)

ناراحت بودم،به هر حال منم انسانم از مرگ بقیه ناراحت میشم،ولی بچه ها همه بغض کرده بودن و اینا،تازه امروز لیلا میگه دیروز انقدر گریه کرده که خالش اینا پاشدن اومدن دلداریش دادن:/ درصورتیکه لیلا هم مث من اصن نمیشناختش:( اصن نمیفهممشون:/

بدترین حالتش این بود که وقتی خودمو جای دوستاش تصور میکردم یا مثلا مرگ یکی از دوستامو تصور میکردم یه بغض خفیفی وجودم و میگرفت،که خب اونم کوتاه مدت بود:) بدتر از ایناش نتونست خنده رو از من بگیره که این بگیره منی که این😂پر کاربردترین ایموجیِ تلگرامم هست،نهایتا بعد 5مین جو غمگین فشار اورد طبق معمول با فری رفتیم پا دری وری گفتن و خندیدن ولی ناموسا رواااانیِ دوستامم یکیشون میگفت ببین مثلا اگه تو بمیری دلم برا میدل فینگرت تنگ میشه:/ اوووووووج خاطراتش از من میدل فینگرِ:/ 

و اینکه علیرغم همه ی این جوِ مخوف مدرسه حالا پری هم میخواد بره مسافرت:( خب من دیگه به کی غر بزنم؟ با کی سر کلاس حرف بزنم؟ کی سر کلاس هی منو قلقلک بده به ری اکشنای من بخنده؟ من زنگ تفریحا با کی بخندم؟ دق خواهم کرد رسما:/ 4رووووووووزه:(

عای ام غمگین:( تازه با هبپیمان(هواپیما) میخواد بره و هی میگه من میمیرم من میمیرم:/ 

رفیقِ من دارم:/

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۰
Pokerface

نظرات  (۱۰)

۱۰ آبان ۹۵ ، ۱۸:۵۳ ɐɹɐɓol •_•
خدابیامرز -_-
پاسخ:
:(
۱۰ آبان ۹۵ ، ۱۹:۲۷ سِناتور تِد
عخخخخییی
غمت ب جونِ پسر همسایه تون 
:))))
بخوره تو سرش اصن
:)))
پاسخ:
:دی

بیچاره چه ربطی به اون داره

ولی خب هرموقع حجمش زیاد شد دایورتش میکنم رو اون نگران نباش:دی
:(
من از این جو متنفرم ... خره :/ عصبیم می کنه 
من تمام لین دو روز و دارم به مردنم و... فک می کنم .. چل شدم :/  
من روزی ده بار به شاهی اینا می گم آدما نباید تا پنجاه سالگی بمیرن ... ینی چه؟! نا عدالتیه این دختره پر از آرزو بوده :((
| چرا دارم اینا رو اینجا می گم ؟! |
چوم:/

پاسخ:
چون حرفا منم هست
دارم دیوونه میشم از بس به مرگ فکر میکنم:(
حاااالم از جو مدرسه بهم میخوره:(
خدا بیامرزیده بشه انشالله :( غم آخرتون باشه! :)|

چرا مدارس اینقدر کشته میدن ... ؟ :( مگه طرف با 16-17 سال سن چه گناهی داره که آرزو به دل بمونه ... ؟! :(
پاسخ:
درد همه همینه
اونی که 70-80سال سن داره چرا هنوز زنده است اونوقت دختری که هنوز کلی ارزو داره باید بره؟ خیلی غمیگنه:(
غمگین نباوش میاد دوستت بلاخره 
فکر کنم بمیرم برا کسى جز مامان بابام مهم نباشه 
البت منم کسى از دوستام چون با کسى دوستی خاصى ندارم برام مهم نى اگه بمیره
پاسخ:
خوب نیست که:(
تو بمیری برا من یکی حداقل مهمه:(
بعدم اینه ادم باید حداقل به دوست خاص داشته باشه:) لازمت میشه:)
وا ... چرا برات تعجب داره که ملت گریه میکنن ؟ به نظرم باید تعجب کنی که چرا تو غیر عادی هستی و گریه نمیکنی! 

تو مدرسه ما هم پدرومادر یکی از همکلاسیامون بهقتل رسیدن جفتشون. بعد کل پایه ما گریه زاری میکردن. من و دوستم میخندیدیم .. البته دوستم میخندید من پوکر فیس بودم :/ 

... خاک بر سر ما :/ (من و دوستم !)

ولی به احترامش اون اموجی رو نمیذاشتی ... یا لاقل یه گریه هم میذاشتی تنگش ...:/ جاست پیشنهاد 
پاسخ:
خب تو خودتم عان یوژوعلی تو هم گریه نکردی که!
و اینکه نه خب مرگ یه غریبه گریه نداره که!

کدوم ایموجی؟
تو کل پستت یه اموجی بیشتر استفاده نکردی بعد میمرسی کدوم اموجی ؟

شما رو به خدای بزرگ و منّان میسپارم ...
پاسخ:
اخه یادم نبود تو پست چی گذاشتم خب:/

ممنان از سپردن من به خدای بزرگ
خیلی ممنون که لاقل نگفتی عن یوژوعال 😂 

نکتش ظریفه ...
البته الان دیگه نیست 
پاسخ:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ها؟
اگر خندیدی یعنی گرفتی نکته رو ...:دی 
اون ها چیه ؟؟
پاسخ:
حالا دوست داری ازین به بعد میگم عن یوژوعل😂😂😂😂😂😂😂😂😂 هر چند بی ادبانست

ها برا این بود که فکر کردم نکته ظریف و برا یه چیزی غیر عن یوژوعل گفتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">