SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

اگر....

جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹ ق.ظ

خیلی از این اگر ها ذهن انسان رو نابود میکنند

مثل اگرهایی که اینروزا ذهن منو مشغول خودش کرده

مدرسه ها داره باز میشه نمیخوام تیریپ این ادمای خز ردیف اولی و بردارم ولی راستش من ناراحت نیستم از باز شدن مدارس

راستش خیلی وقته منتظر باز شدنش هستم

چون منتظر خیلی از اگر هایی هستم که به خودم قول دادم عملیشون کنم قول دادم نذارم اون اگر ها اتفاق بیوفتن

میخوام خودمو محک بزنم

خوشحالم از شروع شدن مدارس با وجود تمام تردید و استرسی که هست

سالهای قبل بازگشایی مدارس برام در این حد شیرین نبود و در عین حال خیلی ریلکس و راحت میرفتم مدرسه

ولی امسال یکمی فرق کرده

شور و شوقم بیشتره ولی استرسم به مراتب بیشتره...

و تمام این استرس اندک ناشی از همین اگر هست...

همین اگرهایی که مثل موریانه ذهن منو متلاشی کردن،اگر همه چیز اونی نشد که فکر میکنی چی؟

اگر نتونی تلاشتو بکنی چی؟اگر کنکور خراب شه چی؟

انتونی رابینز تو کتاب پرسش های کوانتومی میگه که این سوالا باعث تضعیف روحیه میشن

نمیدونم چرا بااین وجود میپرسم این سوالا رو ولی خب ذهنم درگیرشونه

درگیر اینکه خب حالا رفتی ریاضی دانشگاه هم رفتی نرم افزار،میتونی بهترین باشی؟بعد یه حسی از اون درون میگه اره همین الانشم تو کلاسای برنامه نویسی مدرسه بهترینی

ولی خب بازم اون حس تردید تمام خوبیا رو از بین میبره ،درهرصورت خوشحالم از اومدن مهر

از اینکه خودمو محک میزنم،نمیگم مدرسه سراسر خوبیه

من از تاریخ ادبیات حفظ کردن متنفرم

از ادبیات متنفرم

از عربی متنفرم

از نفهمیِ یه سری معلما متنفرم

از دبیر دینی و عقایدش متنفرم،ولی باهمه ی اینا کنار میام چون عاشق فیزیکم

عاشق ریاضیم 

عاشق زبانم

عاشق حال و هوای سردم

وقتایی که از درون یخ میزنی

شبایی که تا صب درس میخونی

وقتایی که 48ساعت پشت سر هم نمیخوابی

وقتی نتایج ازمونا رو میبینی و به نسبت قبل پیشرفت کردی

عاشق همه برنامه ریزیا،دیوونه بازیا

مهر با همه خستگیاش داره میاد

و من بر خلاف همه هم منتظرشم هم دوسش دارم

شایدم فقط این مهر اینطوریه ولی درهرصورت 

پاییز خوش اومدی😊

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۲
Pokerface

نظرات  (۸)

۰۲ مهر ۹۵ ، ۰۰:۱۹ عای عم بــــهـــــار D:
حس من بود دقیقاً ، احساس کردم خودم نوشتمش ! :)
پاسخ:
اوهـــــــوم:)
خیلی سخته نمیدونم چرا
۰۲ مهر ۹۵ ، ۰۷:۱۲ ❥ آراگل ❥
:)))

ایشالا نتیجه خوبیم بگیری :)
پاسخ:
ایشالا:)))))
مگه کنکور داری امسال؟!
منم همیشه اولای سال شوق داشتم :)
عربیو منم باهات موافقم شدید:/
پاسخ:
نه بابا سه سااااااال دیگه
اوهوم:)
اره چیه این اه
چ خوب نوشتى ابجى نگران نباش این نگرانى ها ممکنه برات دردسر بشه و تو رو از هدفت دور بکنه
و باز هم پاییز خوش امدى 
پاسخ:
فدااااااای تو عزیزم:)
ایشالا هم من به هدفم میرسم هم تو
اره بازهم خوش اومد
بدبخت دبیر دینی :))
موفق باشی
پاسخ:
اون که بدبخت نیست
بدبخت مااااااااااییم مااااا
مهم تلاش و اراده ی آدماس ذهنتو درگیر بقیش نکن...
این تردیدا برا همه ی ما هست :(
مطمئن باش که به اون چیزی که می خوای میرسی اینو نمی گم به خاطر این که دوستمی یا پسرمی یا برا این که خوشحالت کنم اینو می گم چون  می شناسمت
موفق باشی :)))
پاسخ:
واااااااایی من فداای تو هم اخه ددی
ایشالا هممون میرسیم بهش:)
((: پاییزت بهاری رفیق
پاسخ:
از توهم:))
پاییزت مبارک ^_^
پاسخ:
از توهم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">