SILENCE

SILENCE

خبـــــــر از چشـــــم خـــودش داشــــت اگـــــــر
میفهــــــمید ....
"حـال مـن، بعـــد نگــاه تو ســـــرودن دارد"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۱ - علیــ ـرضا
    خواهش !
نویسندگان

big bang

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۲ ب.ظ

هیچ دلیلی که چرا این چندوقت ننوشتم ندارم واقعنی....

فقط میدونم که یا حسش نیست یا چیزی برا نوشتن نبوده....

چون معمولا ترجیح میدم از حسام بنویسم تا از خاطرات....

دیروز رفتم سر دفتر خاطراتم بعد فهمیدم که...

من قراره بوده داوری مرحله استان رو تعریف کنم...خاطرات امتحانا رو هم قرار بوده بعدا تعریف کنم....اعصاب خوردیایی هم که یه خانومی درست کرد باز نوشتم بعدا تعریف میکنم....

ولی قبل انتخاب رشته حیفم اومد حسم و ننویسم برا همین رفتم سر دفترم...یکم نوشتم بعد دیدم که حسش نیست بقیه شو بنویسم...

خلبان تو شازده کوچولو میگفت مشکل اصلی بزرگ شدن نیست مشکل اصلی فراموش کردن کودکیه...شاید یه مقدار کودکی رو فراموش کردم که نوشتن برام سخت شده....بیان افکارم برام سخت شده....دیدن اشتباهای بقیه برام سخت شده.....

شایدم محیط تغییر کرده....درهرصورت سخت شده....

دوشنبه انتخاب رشته داشتم....نمیدونم چرا ولی شب قبلش کلییی استرس داشتم....عجیب بود برا من همچین چیزی...تازه وقتی عمو احسان ازم تست استرس گرفت خندش گرفت گفت تو که رو دست همه ریلکسارو اوردی.....

خب عموی گرام من ریلکس نیستم ولی دلیلی توش نمیبینم که همه نگرانیامو بگم که....

و ازونجایی که خیلی استرس داشتم طاقت نیوردم که13-14ساعت صبر کنم فردا شه به عمو امین پی ام دادم که اگه میشه الویتا منو برام بفرست....تقریبا یه ساعت بعد بابام صدام زد گفت بیا یه زنگ به عمو بزن ببین چیکارت داشته...و من زنگید به عمو

و ایشون فرمودند که اولویت اولت ریاضی....بااینکه سعی در حفظ ارامشم داشتم اخرش جیغ کشیدم....و بعدم صدا خنده ی عمو اومد و گفت اروم شو بچه...از ته تها هم صدا دلارام میومد که شیرینی یادت نره...اخه مادمازل شما اول خودت باید شیرینی بدی که فارغ التحصیل شدی:)

خلاصه کلا حسای خوبی هم که نسبت به این زن و شوهر دارم زیاده حسش نی بگم.....

من اینا رو مینویسم که چندسال دیگ خودم بخونمشون و حس خوب بهم بده

مسلما چندسال دیگه هم حس من به عمو همین میمونه

بعدش اومدم تل که دیدم عمو پی دی اف هدایت تحصیلی رو برام فرستاده دقیقا شبیه همونی بود که فرداش خانوم حکیمی نشونم داد...:)

بعدشم که رفتیم تولد مصطفی و خوش گذشت:)

ولی همه خسته بودن هیشکی نرقصید:)نمیدونم چرا ولی بعد اون قضایا به مصطفی که نگا میکنم خجالت میکشم....شاید رفتار اون اشتب بوده باشه ولی منم تند رفتم..ولی خب اونم اشتباهشو تکرار کرد دوباره...ولی خب بازم من زیاده روی کردم...

میخاستن تصمیم بگیرن این جمعه برن سد و به پیشنهاد من قرار شد اون جمعه برن که شب تولد منم باشه....:)

آخ جوووووون بعد مصطفی گفت علی هم میگم بیاد تنبک بزنه و سیستم ماشینشم هست....

چقدر خوش بگذره اونشب...البته اگ اقاجون اینا از مشد نیان و برینن به برنامه هامون....

روز بعدشم که با مامان رفتیم برا هدایت...مامان ایدا رو دیدم بعدشم مامان مژی

چقدر زن خوبیه مامانش

دوباره حالش ندارم بنویسم ولی هدایت و حیفم میاد ننویسم

بعدش ماماانم میگفتا مامان مژی بحث مولود و باز کرده بعد مامانمم گفته اره این دختره اصن یه حالیه مامان مژی گفته اره وقتی هم که مژگان بااین میگشت خیییلی یه مدت اعصابش خورد بوده و اینا و مامان ایدا هم تایید کرده

خلاصه نوبتم شد بریم هدایت

فرست خانوم حکیمی گفت خونوادگی اومدین هدایت؟

بعد گفت حدس میزنی اولویت اولت چی باشه؟منم که خب تقلب کرده بودم گفتم ریاضی گفت اره ریاضیه و اینا و دیگ گفت که از سال دوم دانشگا برو کار و مخصوصا تو رشته های مهندسی نباید فقط علمت اکادمیک باشه و اینا

بعد مامانم ازش پرسید خانوم حکیمی حالا خارج از هدایت تحصیلی و اینا بنظرتون برا مائده چی خوبه؟

بعد گفت چیزی که من از مائده دیدم اینه که تیپ برترش فنیه حالا بازم باید از اقای زمانیان پرسید

خودشم علاقه داره و هدایتشم که همینو میگه...شخصیتشم برا مهندسی خوبه ایشالا که موفق باشه و اینا....

دیگ بعدشم رسید به تشکرای کلیشه ای و اینا

بعدم رفتیم دفتر که دیگ جدنی فرم و امضا کنم و برم قاطی گایزه ریاضی بعد اینکه امضا کردم تازه یادم افتاد که تو فیلما موقع اینجور امضاها یکم فکر میکنن

چرا من مث گاوا یهو امضا کردم

بعدم بهم یه شکلات تعارف کرد خانوم سلیمانی

بعد خب دوس داشتم خودم بخورمش بااینکه زیاد کاکائو دوست ندارم بعد رفتم بالا برا کلاس رسپبری شکلات و گرفتم بالا گفتم دهنتونو با طعم ریاضی شیرین کنین یهو زمانیان شکلات گرفت

خب من یه چی گفتم تو چرا جدی میگیری

بعدم تبریک گفت برا مهندسی و اینا

درهرصورت بابت تصمیمم خوشحالم

حداقل میدونم تحت تاثیر نظر هیچکس و تحت تاثیر هیچکس نبودم برا انتخابم

ایشالا که انتخاب خوبی باشه


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۹
Pokerface

نظرات  (۱)

چرا من از ی سریش خبر ندارم ینی؟! :|
نامبر 2 - دیدن اشتباهات بقیه برام سخت شده چیه؟ :|
3-فونتتو بزار عادی باشه شمارشـَم دو کن قالبتم یکار بکن سال دیگه با عینک نیام سر کلاس !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">